KALİTE POLİTİKASI
LİMZA MÜHENDİSLİK, hedeflerini doğru belirleyerek, bu hedeflere varış metotlarını doğru seçerek, hedeflere odaklanmış takım ve liderlik ruhu ile riskleri öngörüp bunlara karşı gerekli önlemleri alarak, aşağıdaki Kalite Politikaları doğrultusunda hareket eder;
- •Tüm işlerinde müşteri memnuniyetini en ön planda gözetir, işlerini planlanan sürede ve bütçe sınırları içinde, istenilen kalitede, müşteri ihtiyaç ve beklentilerini karşılar şekilde teslim eder,
- •Sektöründe yenilikçi ve öncü olmak için; sürekli geliştirme ve iyileştirme odağı ile ihtiyacı olan ileri teknolojileri ve mühendislik yöntemlerini öğrenir, geliştirir, bilgi ve sistem üstünlüğü ile rekabet eder,
- • Varlığını sürdürmek ve hedeflerine ulaşmak için, oluşturduğu fark ile orantılı miktarda katma değer yaratmayı öngörür,
- • Taahhüt ettiği tüm projeleri, Yapı Merkezi kuralları, proje yönetim çerçevesi, ulusal ve uluslararası ilgili tüm yasal ve diğer şartlara uygun olarak gerçekleştirir,
- • İş ortakları, tedarikçileri ve alt işverenleri ile karşılıklı güvene dayalı, uyumlu, rekabet gücünü arttıran işbirlikleri kurar ve sürdürür,
- • Stratejik planlamaları ile Şirket vizyonu ve misyonu doğrultusunda süreçleri yalın bir şekilde tasarlar, süreç performanslarını takip eder ve sürekli geliştirir,
- • Kalite yönetim sistemi performansını sürekli iyileştirme odaklı bir anlayışla gözden geçirir ve iyileştirir,
- • Çalışanların teknik ve davranışsal yetkinliklerinin gelişimi ile Şirket hedeflerinin gerçekleştirilmesini sağlamak amacıyla yenilikçi ve yaratıcı yaklaşımları cesaretlendirir, mesleki eğitim ve gelişim programları düzenler, ilgili personel ve kaynak kullanımını tesis eder,
- • Kalite yönetim sisteminin amaçlanan çıktılarına ulaşabilmek adına risk ve fırsatlarını sistematik olarak değerlendirir; istenen etkileri geliştirirken, istenmeyen etkileri önler veya kabul edilebilir seviyeye indirger.